lakritsstang

Malva Smedberg

Gooo tisdag!

Publicerad 2012-02-07 08:42:40 i

Yeey, nu är klockan så mycket som 20 i 9 vilket betyder att jag snart måste gå till bussen. Kommer fram till skolan ungefär om nästan exakt en timme, då ska jag bara vänta i sisådär 40 min på att Svenska C ska börja. Två timmar kommer jag ungefär att spendera med det ämnet, sen vid 20 över 12 slutar jag. Då måste jag vänta i en halvtimme på bussen hem. 40 minuter på bussen sen är jag hemma. Då ska jag gå lite med Greta och sen åka och simma i någon timme. Efter det ska jag hem och äta för att sedan bli lite knådad av Sofie (världens bästa granne som är utbildad massör). Till sist ska jag plugga lite innan jag får gå och lägga mig igen.
Som pricken över iet vaknade jag vid kvar över 6 i morse och kunde inte somna om. Jag och Greta la oss i soffan och tittade lite på The Green Mile, underbart! Dock hade jag gärna sovit de två timmarna till innan jag behövt gå upp.
Rolig info om min fina tisda eller? I know ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela