lakritsstang

Malva Smedberg

Jä*la illamående.

Publicerad 2012-01-25 10:57:10 i

Usch, som jag berättat tidigare har jag varit massa sjuk och mått massa illa osv. För typ två månader sedan eller nått så fick jag tabletter mot detta av snälla doktorn. Dock sa hon att jag skulle trappa ner efter ett tag för att förhoppningsvis slippa det. Sagt och gjort. I typ fredags (?) tog de slut och jag har därför inte hämtat ut nya eftersom jag ville se hur jag mådde utan dem. Det var typ det mest idiotiskaste beslut jag någoinsin tagit, typ. Har mått jätte super illa hela helgen och början av veckan. Har sovit jätte dåligt eftersom spyan typ suttit i halsen. Jag har fått massa kväljningar och små spyttt... Dum som jag var trodde jag att detta kanske bara var inbillning eller att det var avvänjningen som spelade lite spratt. Så idag var jag tvungen att gå hem från skolan då jag är helt yr och de känns som jag ska spy vid minsta lilla rörelse jag gör. Som tur var var det en snäll docktor så jag fick recept på mer medicin. Nu har jag hämtat ut dem och tagit en. Nu är det bara att vänta tills jag kan leva igen, typ. För övrigt är de tabletterna jätte fula. I förra förbackningen va de skrickigt gula, as cooola, nu är de bara tråkigt vita -.- Bara för att Apoteket byter leverantörer 24/7 typ, ahah. Jag om någon kan ju det hära med medicin osv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela