lakritsstang

Malva Smedberg

Mitt 2011!

Publicerad 2012-01-21 14:52:51 i

Januari
Tillfrisknade efter att ha opererat bort mandlarna i december. 


Februari
Jag och Amelia hade roligt på teckenspriket
Fick fina blåmärken av någon okänd anledning, haha
Firade min 18års dag med brakfest den 26e februari!
Jag och Elsa rappade loss som vanligt och Alexander den bästa höl världens finaste tal!
Fick en fiin tårta av Flöe i skolan som jag, hon, Mio och Amelia njöt av!
Mars
Jag och familjen åkte till Gbg för att njuta av Galenskaparna (love)!
Det ägde även rum en fin fest hos systrarna Björnberg! Det blev waka waka- och klotter varning dessutom, hihi!
Jag och Elsa var även hos Falle för att fira henne, en tiger vad väldigt festlig!
April
Kajsa blev 18 år vilket firades med tårta, mmmh!
Det åts sushi och jag fick ännu fler fina blåmärken.
Införskaffade dessutom min första onepeice!
Firandet av Valborg ägde rum med fin sällskap av Goliat (hunden)!
Maj
12 maj blev jag bilägare, yeey!
Edith snodde min mobil och tog kort på sig själv, hihi!
Det tillverkades masssssssaa Sushi!
Flöe tatuerade sig och jag tog hål i naveln!
Juni
Elsa världens bästa fylde 18 år, jag var tyvärr i Säffle och kunde ej medverka på festligheterna!
(Bild från valborg)
Jag och världens bästa Carro tog körkort!!!!!!!!
Fick dessutom glasögon!
När jag kom hem från Säffle började jag även att jobba på Hester vilket jag gjort fram tills skolan började, det va awesome måste jag säga! Trivdes som bara den!
Juli
Jag och Edith åkte till djurparken i Borås och hon red för första gången i sitt liv!
Jag, Elsa och Carro åkte till smögen vilket var helt underbart!
Fake peircade mig i tungan och riktigt i örat!
Fick för första gången i mitt liv frukort på sängen av underbara Johan!
Jag, Johan och Frida hade en mysig ostätar kväll!
Augusti
Jag och Johan åkte till smögen och spenderade några underbara dagar där!
Han övertalade mig att köpa min livs första långklänning (i smögen).
Vi hade en egen liten mysig kräftskiva som han överraskade mig med.
15 augusti kom att bli mitt livs bästa dag, jag och Johan blev tillsammans offentligt!
September
Livet flöt på och jag mer eller mindre bodde redan hos Johan och Greta!
Oktober
Trillade i gareroben bara för att jag är smart!
(Det är idag ett väldigt fint ärr)
Fick fruckost på sängen igen med fiinnnaa blommor, jag grät!
Plockade fram balklädningen.
November
Jag, Johan och Edith gick på mumin teater.
Fick fina blommor av älsklingen!
Greta löpte och var söt i mina trosor!
December
Jag och Johan hade ihopflyttningsfest!
(Bilden är ifrån ett annat tillfälle)
Jag högg en ffiiiin gran till oss!
Firade sist men inte minst världens mysigaste nyår tillsammans med underbara personer!

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2012-01-23 20:22:21

Malva, när man kollar på ditt 2011 är det ju omöjligt att undgå att du faktiskt har riktigt mycket bra grejer i ditt liv. Du är vacker, du bor med en pojkvän som verkar vara en ascool snubbe, du har en bil - och nu, 2012, har du t.o.m. ett jobb! Grattis!



Glöm inte att se det ljusa i ditt liv också, inte bara det mörka!

Postat av: älsklingen

Publicerad 2012-01-24 16:37:09

älskling jag övertalade dig att köpa klänningen med mitt kort :* <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela